Strona GłównaPocztaBibliotekaIntranetKsiążka adresowa PL

Bezpłatne warsztaty "Branding – jak zbudować markę własnego biznesu", 7 czerwca 2024 r.

04.06.2024 Studenci
Wpis może zawierać nieaktualne dane.

0706.png

Program Lublin Skills Up! to cykl bezpłatnych warsztatów rozwojowych dla młodzieży, ukierunkowany na wsparcie kompetencji niezbędnych na rynku pracy. Każdy z warsztatów będzie rozwijał wśród uczestników i uczestniczek nowe umiejętności.

Będą to między innymi: zasady skutecznej komunikacji, asertywność, metody pracy nad własnym potencjałem czy budowanie pewności siebie, a także przygotowanie do poszukiwania pracy oraz osiągnięcia sukcesu podczas rozmowy rekrutacyjnej.

Program uwzględnia spotkania z coachem oraz praktykami biznesowymi, posiadającymi wiedzę merytoryczną i doświadczenie we wspieraniu młodych na ścieżce rozwoju.

Odbiorcą projektu jest pełnoletnia młodzież, stojąca u progu wyboru ścieżki kariery zawodowej – studenci, absolwenci uczelni wyższych, a także uczniowie ostatnich klas szkół ponadpodstawowych z terenu miasta Lublin.

Najbliższy warsztat odbędzie się 7 czerwca  2024 roku w godz. 12:00-14:00 w HEJ!, Peowiaków 11, Lublin. 

Temat: Branding – jak zbudować markę własnego biznesu.

W warsztacie mogą wziąć udział wszyscy mieszańcy zainteresowani tematem, również osoby anglojęzyczne (prowadzący są dwujęzyczni; warsztat może być tłumaczony, w zależności od potrzeb uczestników).

Obowiązują zapisy poprzez stronę: https://przedsiebiorczy.lublin.eu/lublin-skills-up

Warsztat w prosty sposób, na przykładzie, pokaże proces budowania marki dla własnego biznesu i jego etapy: od ustalenia misji i wizji, przez wyznawane wartości, ton głosu, osobowość, kolorystykę i identyfikację wizualną marki. Omówimy także w jaki sposób opracować koncepcję komunikacji stworzonej marki. Uczestnicy spotkania dowiedzą się jak ważna jest marka w biznesie i w jaki sposób nawiązać emocjonalną relację z klientem docelowym. Zostaną zainspirowani ciekawymi przykładami ze świata i lepiej zrozumieją swój własny odbiór popularnych marek, co z kolei przełoży się na większą świadomość swojej własnej marki.

Branding – build a brand for your own business

Based on a case study, in a simplified way, the workshop will take the participants through the process of building a business brand: from identifying the mission and vision, to brand values, tone of voice, personality, colour palette, and visual identity. It will touch on how to develop a concept of communication of the brand we created. The workshop participants will learn about the importance of brands in business and how to make an emotional connection with their target customer. They will get inspired by interesting examples from the global market, and gain a better understanding of their own perception of popular brands. This will in turn increase their awareness of their own brand.

W warsztacie mogą wziąć udział również osoby anglojęzyczne. Liczba miejsc ograniczona do 30 osób.

Prowadzący:

Gosia Kornijów i Rommel Gracias tworzą firmę Smith&Baboon. Pracują na rynku globalnym z Lublina. Umacniają pozycję rynkową biznesów i zwiększają ich wartość przez strategiczne budowanie i rozwój marki biznesowej. Wyróżniają się podejściem strategicznym i kreatywnym. Są orędownikami kreatywności, inkluzywności i etyki w biznesie. Na co dzień artyści i praktycy ciągłej nauki i inspiracji również w życiu codziennym.

fundusze.png

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
"
PL2022 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki LubelskiejPOWR.03.05.00-00-Z036/17