III Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Marketing Okiem Młodych Naukowców", zorganizowana 25 marca 2025 r. przez Studentów SKN Pollub.my Marketing na Wydziale Zarządzania Politechniki Lubelskiej, którego opiekunem jest dr inż. Agnieszka Bojanowska, zgromadziła uczestników z całej Polski.
Wydarzenie miało na celu promowanie najnowszych badań i praktycznych aspektów marketingu, a także wymianę doświadczeń między studentami, doktorantami i pracownikami naukowymi.
W trakcie konferencji poruszone zostały tematy, takie jak: Social Media Marketing, Customer Relationship Management, Eko Marketing, Neuromarketing czy Visual Marketing.
Uczestnicy mieli możliwość wygłoszenia referatów, a także skorzystania z wiedzy praktycznej zaproszonych ekspertów.
Serdecznie dziękujemy prelegentom:
Serdecznie dziękujemy Panu Andrzejowi Jachimowi - Prezesowi Agencji Reklamowej Vena Art Lublin za poprowadzenie szkolenia z zakresu cybersemantyki, cyberdesignu oraz elementów marketingu taktycznego
Dziękujemy wszystkim za udział w Konferencji i zapraszamy do śledzenia kolejnych edycji!
fot. Adam Mielniczuk | Studencka Agencja Fotograficzna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
"PL2022 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Lubelskiej" POWR.03.05.00-00-Z036/17