Jak AI zmienia marketing? Odpowiedź na to pytanie poznamy już wkrótce na panelu dyskusyjnym z ekspertami!
Wydział Zarządzania Politechniki Lubelskiej oraz Koło Naukowe Pollub.my Marketing ma zaszczyt zaprosić Państwa na IV Ogólnopolską Konferencję Naukową "Marketing Okiem Młodych Naukowców".
Celem Konferencji jest rozpropagowanie wiedzy na tematy związane z szeroko pojętym marketingiem. Pozwoli ona także na wymianę doświadczeń między studentami i pracownikami naukowymi uczelni wyższych z całego kraju.
Możliwe będzie również skorzystanie z wiedzy praktycznej prezentowanej przez zaproszonych gości w ramach panelu dyskusyjnego. W trakcie konferencji wszyscy uczestnicy będą mieli możliwość wygłoszenia zgłoszonego referatu oraz wzięcia udziału w szkoleniu związanym z tematyką konferencji.
Zapiszcie datę i dołączcie do naszej społeczności naukowej!
Tematyka Konferencji:
Udział w Konferencji jest BEZPŁATNY!
Kiedy? 17 marca 2026 roku.
Gdzie? Wydział Zarządzania, Politechnika Lubelska, Nadbystrzycka 38, 20-618 Lublin.
Terminarz:
Szczegółowe informacje o programie zostaną podane w późniejszym terminie.
Komitet naukowy:
Komitet organizacyjny:
Ramowy program Konferencji:
Konferencja została objęta honorowymi patronatami: Dziekana Wydziału Zarządzania Politechniki Lubelskiej, Prorektora ds. studenckich Politechniki Lubelskiej, Stowarzyszenia EkoLubelszczyzna, Merytorycznie o Marketingu.
Wydarzenie jest finansowane ze środków konkursu na wyróżniające się koło naukowe Politechniki Lubelskiej w roku akademickim 2024/2025.

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
"PL2022 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Lubelskiej" POWR.03.05.00-00-Z036/17