Strona GłównaPocztaBibliotekaIntranetKsiążka adresowa PL

IV Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Marketing Okiem Młodych Naukowców"

Jak AI zmienia marketing? Odpowiedź na to pytanie poznamy już wkrótce na panelu dyskusyjnym z ekspertami!

Wydział Zarządzania Politechniki Lubelskiej oraz Koło Naukowe Pollub.my Marketing ma zaszczyt zaprosić Państwa na IV Ogólnopolską Konferencję Naukową "Marketing Okiem Młodych Naukowców". 

Celem Konferencji jest rozpropagowanie wiedzy na tematy związane z szeroko pojętym marketingiem. Pozwoli ona także na wymianę doświadczeń między studentami i pracownikami naukowymi uczelni wyższych z całego kraju. 

Możliwe będzie również skorzystanie z wiedzy praktycznej prezentowanej przez zaproszonych gości w ramach panelu dyskusyjnego. W trakcie konferencji wszyscy uczestnicy będą mieli możliwość wygłoszenia zgłoszonego referatu oraz wzięcia udziału w szkoleniu związanym z tematyką konferencji.

Zapiszcie datę i dołączcie do naszej społeczności naukowej! 

Tematyka Konferencji: 

  • Sztuczna inteligencja w marketingu
  • Umiejętności miękkie w marketingu
  • Eko marketing
  • Neuromarketing
  • Social media marketing
  • Komunikacja marketingowa
  • CRM
  • Reklama
  • Promocja
  • PR 

Udział w Konferencji jest BEZPŁATNY!

Kiedy? 17 marca 2026 roku. 

Gdzie? Wydział Zarządzania, Politechnika Lubelska, Nadbystrzycka 38, 20-618 Lublin.

Terminarz: 

  • Zapisy na Konferencję do 23 lutego 2026 roku
  • FORMULARZ REJESTRACYJNY: https://forms.office.com/e/CbZKDMi3nQ
  • Przesłanie referatów w formie elektronicznej jako posterów do 10 marca 2026 roku

Szczegółowe informacje o programie zostaną podane w późniejszym terminie.  

Komitet naukowy:  

  • dr hab. inż. Marcin Gąsior, prof. PL
  • dr hab. inż. Łukasz Skowron, prof. PL
  • dr hab. inż. Magdalena Rzemieniak, prof. PL
  • dr hab. inż. Barbara Szymoniuk
  • dr inż. Agnieszka Bojanowska
  • dr inż. Dariusz Dudek
  • dr inż. Magdalena Maciaszczyk
  • dr inż. Marta Cholewa – Wiktor
  • dr inż. Joanna Wyrwisz
  • dr inż. Jan Laskowski
  • mgr Agnieszka Laskowska
  • mgr Paulina Jusiuk
  • mgr Agnieszka Sulimierska

Komitet organizacyjny: 

  • dr inż. Agnieszka Bojanowska 
  • mgr Agnieszka Zarzeczna 
  • Anna Krawiec 
  • Paulina Ostrowska 
  • Julia Wiśniewska 
  • Justyna Wysocka
  • Anna Łysyganicz 
  • Dominik Seltenreich 
  • Michał Zdziłowski 
  • Oliwia Kumoś 
  • Magda Miszczuk 

Ramowy program Konferencji:

  1. Panel ekspercki dotyczący zastosowań sztucznej inteligencji w marketingu.
  2. Przerwa kawowa.
  3. Szkolenie tematyczne.
  4. Przerwa kawowa.
  5. Wystąpienia studenckie.

Konferencja została objęta honorowymi patronatami: Dziekana Wydziału Zarządzania Politechniki Lubelskiej, Prorektora ds. studenckich Politechniki Lubelskiej, Stowarzyszenia EkoLubelszczyzna, Merytorycznie o Marketingu.

Wydarzenie jest finansowane ze środków konkursu na wyróżniające się koło naukowe Politechniki Lubelskiej w roku akademickim 2024/2025.

fundusze.png

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
"
PL2022 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki LubelskiejPOWR.03.05.00-00-Z036/17