Merytorycznie o Marketingu (MoM) to spotkania przeznaczone dla praktyków i entuzjastów marketingu a także przedsiębiorców, którzy na co dzień zajmują się marketingiem oraz biznesem i chcieliby rozwinąć swoją wiedzę w tym zakresie. Integrujemy ludzi zawodowo związanych z branżą oraz z biznesem. Celem spotkań jest wymiana doświadczeń i kontaktów, a także przekazanie merytorycznej wiedzy i zainspirowanie do efektywnego budowania biznesu poprzez wdrażanie nowych trendów i usprawnianie aktualnych działań marketingowych.
Data wydarzenia:
Poniedziałek, 22.04 o godz. 18:00-20:00
Miejsce wydarzenia:
Focus Hotel Premium Lublin, ul. Podzamcze 1 (przyjedziesz autem? W okolicy jest kilka parkingów, a najbardziej polecamy Ci ten pod VIVO)
Prelegenci i wystąpienia na #30 MoM:
Andrzej Jachim - Prezes Agencji Marketingu Taktycznego Vena Art Analityk i kreator marketingowej, multisensorycznej komunikacji sieciowej; współautor kampanii reklamowych i społecznych m.in. dla MON, Wojska Polskiego, Hospicjum Małego Księcia, Bezpiecznej Szkoły, oraz firm Pol-Skone, Asseco BS czy E.Leclerc; badacz cybersemantyki, cyberdesignu i zagadnień psychologii cyberprzestrzeni, koncentruje się na skuteczności języka i form wizualnych w przekazach internetowych; odpowiada za strategię i taktykę marketingową w agencji Vena Art.
Temat wystąpienia: Cybersemantyka - ewangelia języka sieci!
Piotr Wojciechowski - założyciel (2015) Fuzers i konsultant w obszarze Customer/Employee Experience. W tym obszarze realizował projekty m.in. dla IKEA, mBank, PKO BP, ING, Grupa Pracuj, Credit Agricole Bank Polska, Fortum Power & Heat, PZU, T-Mobile, Asseco i wielu innych. Akredytowany trener w obszarze projektowania usług i doświadczeń na najwyższym poziomie Master. Certyfikowany Customer Experience Professional akredytowany przez Customer Experience Professional Association. Absolwent Psychologii w Zarządzaniu na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, Szkoły Trenerów Biznesu Grupy SET oraz Szkoły Facylitatorów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Temat wystąpienia: CX - Koniec, to nowy początek? Czyli słów kilka o doświadczeniu końca.
Szczegółowe informacje oraz rejestracja na stronie wydarzenia: https://evenea.pl/pl/wydarzenie/30mom
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny!
Partner Strategiczny:
Wydział Zarządzania Politechniki Lubelskiej
Partner Logistyczny:
Focus Hotel Premium Lublin
Partner Medialny:
MARKETER+
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
"PL2022 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Lubelskiej" POWR.03.05.00-00-Z036/17