Strona GłównaPocztaBibliotekaIntranetKsiążka adresowa PL

Neuromarketing jako metoda oddziaływania na klienta 20.11.2019r.

15.11.2019

Projekt ma na celu przybliżenie neuromarketingu jako nowego trendu w działaniach oraz badaniach marketingowych. Studenci z Koła Naukowego Pollub.My Marketing zaprezentują najnowsze odkrycia w tej dziedzinie wraz z przykładami.

Rozpoczęcie: 20.11.2019 16:00

Zakończenie: 20.11.2019 17:00

Miejsce: Wydział Zarządzania Politechniki Lubelskiej, Nadbystrzycka 38, sala Ox 16.

Udział jest bezpłatny, ale wymagana jest rejestracja.
Strona rejestracji:
https://neuromarketing-jako-metoda-oddzialywania-na-klienta-tp2019-l.konfeo.com

fundusze.png

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
"
PL2022 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki LubelskiejPOWR.03.05.00-00-Z036/17