W ostatni poniedziałek – 22 kwietnia br. mieliśmy ogromną przyjemność wziąć udział w wydarzeniu Merytorycznie o Marketingu #30momlublin.
W trakcie spotkania usłyszeliśmy dwie ekscytujące prelekcje.
Pierwszą poprowadził Piotr Wojciechowski - założyciel (2015) Fuzers i konsultant w obszarze Customer/Employee Experience. Wprowadził nas do obszaru doświadczenia końca, czyli etapu w relacji z klientem, o którym jako ludzie i marki bardzo często zapominamy. Albo nie chcemy w ogóle myśleć. A warto. Bo to może się opłacać. My już wiemy, że się opłaca!!!
Natomiast drugi wykład, poprowadzony przez Andrzeja Jachima - Prezesa Agencji Marketingu Taktycznego Vena Art był poświęcony poszukiwaniu głębokiego zrozumienia, jak technologia kształtuje nasz język i komunikację.
Po tej prelekcji Cybersemantyka jest dla nas jak otwarta książka …
Wydział Zarządzania był Partnerem Strategicznym wydarzenia.
(fot. Adam Mielniczuk | SAF PL)
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
"PL2022 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Lubelskiej" POWR.03.05.00-00-Z036/17