Szanowni Państwo,
z przyjemnością informujemy, że studentka kierunku Marketing i Komunikacja Rynkowa na Wydziale Zarządzania Pani Agata Jajuga zajęła trzecie miejsce w kategorii prac licencjackich w VI-tym Ogólnopolskim Konkursie na najlepszą pracę magisterską i licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji organizowanym przez Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu.
Nagrodzona praca nosząca tytuł “Rola wartości obecnych w komunikacji marketingowej w podejmowaniu decyzji zakupowych” została napisana pod opieką dr hab. inż. Marcina Gąsiora, prof.uczelni.
Laureatce i Promotorowi serdecznie gratulujemy!
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
"PL2022 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Lubelskiej" POWR.03.05.00-00-Z036/17