Optymalizacja działań z obszaru marketingu internetowego, model centrów dystrybucyjnych zapewniający przewagę konkurencyjną oraz polska manufaktura zabawek dla rynku skandynawskiego – to najlepsze studenckie pomysły, które zostaną wdrożone w przedsiębiorstwach.
Konkurs polegający na przygotowaniu projektów, które odpowiadają na konkretne potrzeby firm z branż: marketingowej, bankowości, IT, spedycyjnej, logistycznej i księgowości, zorganizował Wydział Zarządzania Politechniki Lubelskiej w ramach programu Akademicki Lublin.
Jak przyznaje prof. Marcin Gąsior, dziekan Wydziału Zarządzania, pomysły studentów były bardzo ciekawe i co ważne, były bardzo mocno osadzone w kontekście firmy. – Studenci starali się sprostać oczekiwaniom rynku, zapytać konsumentów, czego im brakuje. Bywali na wizytach studyjnych, gdzie rozmawiali z właścicielami i pracownikami firm. Dzięki temu udało im się dostosować te rozwiązanie do realnych problemów, które w tych firmach zauważyli.
We wtorek 24 października br. podczas uroczystej Gali Finałowej Studenckiego Festiwalu Biznesu „Przedsiębiorczy Student”, kapituła konkursu wyłoniła z 7 zgłoszonych projektów 3 najlepsze. więcej >>>
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
"PL2022 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Lubelskiej" POWR.03.05.00-00-Z036/17