Strona GłównaPocztaBibliotekaIntranetKsiążka adresowa PL

VII Ogólnopolska Sesja Studenckich Kół Naukowych 9-11 grudnia 2021 r.

21.10.2021

Szanowni Opiekunowie Studenckich Kół Naukowych, Drodzy Studenci,

zapraszamy wszystkich studentów - członków studenckich kół naukowych do uczestnictwa w VII Ogólnopolskiej Sesji Studenckich Kół Naukowych (XIII Uczelnianej Sesji Studenckich Kół Naukowych) organizowanej przez Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie przy współpracy z Santander Universidades.

Celem konferencji jest prezentacja wyników badań prowadzonych przez studentów działających w Studenckich Kołach Naukowych oraz wymiana poglądów i doświadczeń między studentami.

Tegoroczna Sesja po raz drugi odbędzię się w formule on-line (z wykorzystaniem MS Teams).

Sesja odbędzie się w dniach 9-11 grudnia 2021 roku, ale rejestracji na Sesję należy dokonać do 31 października 2021 roku pod poniższym adresem:

https://app.becas-santander.com/pl/program/vii_osskn

(każda z osób, która będzie chciała wziąć udział w Sesji autorzy/współautorzy/opiekunowie powinna się zarejestrować samodzielnie).

Dzięki współpracy ZUT w Szczecine z Santander Universidades, Sesja jest całkowicie nieodpłatna dla wszystkich studentów. Co więcej, zajrejestrowani studenci uczestniczący w Sesji autorzy/współautorzy będą mogli pobrać materiały konferencyjne w formie elektronicznej oraz otrzymają upominki (w liczbie nie mniejszej niż dla 300 osób, liczy się kolejność zgłoszeń), a dla studentów, których prace zostaną najlepiej ocenione przez Komisje Konkursowe przewidziane są dodatkowo atrakcyjne nagrody.

W pierwszej kolejności należy utworzyć konto (dokonać rejestracji) w Santander Scholarships, a następnie po zalogowaniu się na nowo utworzone konto dokonać rejestracji na Sesję.

Jedno Studenckie Koło Naukowe może zgłosić łącznie nie więcej niż 3 prace (referaty/postery)!

Sesja ma charakter interdyscyplinarny. W tym roku zozszerzamy zakres bloków tematycznych. Sesja będzie prowadzona w następujących sekcjach:

Blok Architektury i Budownictwa obejmujący zakres wiedzy z:

  • Architektury
  • Budownictwa
  • Wzornictwa
  • oraz dyscyplin pokrewnych

Blok Chemiczny obejmujący zakres wiedzy z:

  • Biotechnologii i technologii mikrobiologicznej
  • Chemii i inżynierii chemicznej
  • Inżynierii środowiska
  • Inżynierii chemicznej i procesowej
  • Nanotechnologii
  • Ochrony środowiska
  • Technologii chemicznej organicznej i nieorganicznej
  • Technologii żywności
  • Towaroznawstwa
  • Technologii materiałów polimerowych
  • oraz dyscyplin pokrewnych

Blok Ekonomiczno-Prawny obejmujący zakres wiedzy z:

  • Ekonomii
  • Ekonomiki turystyki
  • Logistyki
  • Marketingu
  • Rachunkowości i finansów
  • Towaroznawstwa
  • Transportu
  • Zarządzania
  • Prawa
  • oraz dyscyplin pokrewnych

Blok Roślinno-Przyrodniczy obejmujący zakres wiedzy z:

  • Biologii roślin
  • Biotechnologii w produkcji roślinnej
  • Genetyki roślin
  • Ochrony środowiska
  • Ogrodnictwa i architektury
  • Rolnictwa
  • oraz dyscyplin pokrewnych

Blok Techniczny obejmujący zakres wiedzy z:

  • Architektury i wzornictwa
  • Automatyki i robotyki
  • Budownictwa
  • Inżynierii i zarządzania
  • Inżynieria mechaniczna
  • Mechatroniki
  • Oceanotechniki
  • Transportu
  • Informatyki
  • Elektryki
  • Energetyki
  • Elektrotechniki
  • Elektroniki
  • Informatyki
  • Telekomunikacji
  • oraz dyscyplin pokrewnych

Blok Zwierzęcy obejmujący zakres wiedzy z:

  • Biologii zwierząt
  • Biotechnologii w produkcji zwierzęcej
  • Genetyki zwierząt
  • Rybactwa
  • Technologii żywności
  • Towaroznawstwa
  • Zootechniki
  • oraz dyscyplin pokrewnych

Blok Biomedyczny obejmujący zakres wiedzy z:

  • Biologii
  • Biotechnologii
  • Dietetyki
  • Genetyki
  • Medycyny
  • Technologii żywności
  • Żywienia człowieka
  • oraz dyscyplin pokrewnych

Zdajemy sobie sprawę, że okres pandemii mocno ograniczył możliwość działalności studentów w kołach naukowych. Dlatego też można składać prace i przesyłać streszczenia referatów/posterów o charakterze teoretycznym, przeglągowym, jak również zawierającymi wyniki badań.

Streszczenia referatów/posterów (tylko 1 strona) wyłącznie w formie elektronicznej wg ustalonego wzoru dostępnego tutaj:

https://www.zut.edu.pl/fileadmin/pliki/kola/Sesja_2021/Wzor_streszczenia.docx

można przesyłać w terminie do 31 października 2021 roku do godziny 23:59 na adres sesjazut@zut.edu.pl.

W tytule emaila prosimy wpisać nazwę sekcji tematycznej, w której ma być zamieszczone streszczenie.

Prosimy także o przesłanie przez wszystkich autorów i współautorów streszczeń skanów oświadczeń o przeniesieniu praw autorskich. Wzór dostępny pod adresem:

https://www.zut.edu.pl/fileadmin/pliki/kola/Sesja_2021/O%C5%9Bwiadczenie_prawa_autorskie.docx

Wszystkie emaile z przesłanym streszczeniem/oświadczeniem są potwierdzane przez organizatorów.

Do uczestnictwa w Sesji potrzebne będzie pobranie i zainstalowanie darmowego programu Microsoft Teams. Można go pobrać pod poniższym adresem:

https://www.microsoft.com/pl-pl/microsoft-teams/log-in

oraz zalogowanie się do niego z wykorzystaniem TEGO SAMEGO ADRESU e-mail, który został podany w rejestracji na Sesję.

Informacje o Sesji można znaleźć na stronie ZUT:

http://osskn.zut.edu.pl/

Regulamin Sesji do porbania pod poniższym adresem:

http://www.zut.edu.pl/fileadmin/pliki/kola/Sesja_2021/Regulamin_Sesji_2021.pdf

Informacji udziela także Pełnomocnik Rektora ds. studenckiego ruchu naukowego dr Dawid Dawidowicz - dawid.dawidowicz@zut.edu.pl lub pod numerem telefonu 91 449 6915.

fundusze.png

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
"
PL2022 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki LubelskiejPOWR.03.05.00-00-Z036/17