Szanowni Opiekunowie Studenckich Kół Naukowych, Drodzy Studenci,
zapraszamy wszystkich studentów - członków studenckich kół naukowych do uczestnictwa w VII Ogólnopolskiej Sesji Studenckich Kół Naukowych (XIII Uczelnianej Sesji Studenckich Kół Naukowych) organizowanej przez Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie przy współpracy z Santander Universidades.
Celem konferencji jest prezentacja wyników badań prowadzonych przez studentów działających w Studenckich Kołach Naukowych oraz wymiana poglądów i doświadczeń między studentami.
Tegoroczna Sesja po raz drugi odbędzię się w formule on-line (z wykorzystaniem MS Teams).
Sesja odbędzie się w dniach 9-11 grudnia 2021 roku, ale rejestracji na Sesję należy dokonać do 31 października 2021 roku pod poniższym adresem:
https://app.becas-santander.com/pl/program/vii_osskn
(każda z osób, która będzie chciała wziąć udział w Sesji autorzy/współautorzy/opiekunowie powinna się zarejestrować samodzielnie).
Dzięki współpracy ZUT w Szczecine z Santander Universidades, Sesja jest całkowicie nieodpłatna dla wszystkich studentów. Co więcej, zajrejestrowani studenci uczestniczący w Sesji autorzy/współautorzy będą mogli pobrać materiały konferencyjne w formie elektronicznej oraz otrzymają upominki (w liczbie nie mniejszej niż dla 300 osób, liczy się kolejność zgłoszeń), a dla studentów, których prace zostaną najlepiej ocenione przez Komisje Konkursowe przewidziane są dodatkowo atrakcyjne nagrody.
W pierwszej kolejności należy utworzyć konto (dokonać rejestracji) w Santander Scholarships, a następnie po zalogowaniu się na nowo utworzone konto dokonać rejestracji na Sesję.
Jedno Studenckie Koło Naukowe może zgłosić łącznie nie więcej niż 3 prace (referaty/postery)!
Sesja ma charakter interdyscyplinarny. W tym roku zozszerzamy zakres bloków tematycznych. Sesja będzie prowadzona w następujących sekcjach:
Blok Architektury i Budownictwa obejmujący zakres wiedzy z:
Blok Chemiczny obejmujący zakres wiedzy z:
Blok Ekonomiczno-Prawny obejmujący zakres wiedzy z:
Blok Roślinno-Przyrodniczy obejmujący zakres wiedzy z:
Blok Techniczny obejmujący zakres wiedzy z:
Blok Zwierzęcy obejmujący zakres wiedzy z:
Blok Biomedyczny obejmujący zakres wiedzy z:
Zdajemy sobie sprawę, że okres pandemii mocno ograniczył możliwość działalności studentów w kołach naukowych. Dlatego też można składać prace i przesyłać streszczenia referatów/posterów o charakterze teoretycznym, przeglągowym, jak również zawierającymi wyniki badań.
Streszczenia referatów/posterów (tylko 1 strona) wyłącznie w formie elektronicznej wg ustalonego wzoru dostępnego tutaj:
https://www.zut.edu.pl/fileadmin/pliki/kola/Sesja_2021/Wzor_streszczenia.docx
można przesyłać w terminie do 31 października 2021 roku do godziny 23:59 na adres sesjazut@zut.edu.pl.
W tytule emaila prosimy wpisać nazwę sekcji tematycznej, w której ma być zamieszczone streszczenie.
Prosimy także o przesłanie przez wszystkich autorów i współautorów streszczeń skanów oświadczeń o przeniesieniu praw autorskich. Wzór dostępny pod adresem:
https://www.zut.edu.pl/fileadmin/pliki/kola/Sesja_2021/O%C5%9Bwiadczenie_prawa_autorskie.docx
Wszystkie emaile z przesłanym streszczeniem/oświadczeniem są potwierdzane przez organizatorów.
Do uczestnictwa w Sesji potrzebne będzie pobranie i zainstalowanie darmowego programu Microsoft Teams. Można go pobrać pod poniższym adresem:
https://www.microsoft.com/pl-pl/microsoft-teams/log-in
oraz zalogowanie się do niego z wykorzystaniem TEGO SAMEGO ADRESU e-mail, który został podany w rejestracji na Sesję.
Informacje o Sesji można znaleźć na stronie ZUT:
http://osskn.zut.edu.pl/
Regulamin Sesji do porbania pod poniższym adresem:
http://www.zut.edu.pl/fileadmin/pliki/kola/Sesja_2021/Regulamin_Sesji_2021.pdf
Informacji udziela także Pełnomocnik Rektora ds. studenckiego ruchu naukowego dr Dawid Dawidowicz - dawid.dawidowicz@zut.edu.pl lub pod numerem telefonu 91 449 6915.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
"PL2022 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Lubelskiej" POWR.03.05.00-00-Z036/17