Strona GłównaPocztaBibliotekaIntranetKsiążka adresowa PL

Zaproszenie do udziału w Studenckim Festiwalu Biznesu – Przedsiębiorczy Student. Zgłoszenia do 21 marca br.

14.03.2025 Studenci

Szanowni Państwo,

serdecznie zachęcamy wszystkich studentów Wydziału Zarządzania do udziału w tegorocznej edycji Studenckiego Festiwalu Biznesu – Przedsiębiorczy Student, która odbędzie się w dniu 5 czerwca 2025 r.

Poniżej przedstawiamy Case Study zgłoszone przez jednostki z otoczenia społeczno-gospodarczego do opracowania rozwiązań przez zespoły studentów.

Szczegóły wydarzenia znajdziecie Państwo w załączonym Regulaminie.

Chętne osoby zapraszamy do dokonywania zgłoszeń do dnia 21 marca br. bezpośrednio w Wydziałowym Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym, Wydział Zarządzania, pokój Ox216 lub przesłania zgłoszenia drogą elektroniczną na adres: m.raczkowska@pollub.pl.


ARCUS SI Sp.z o.o.

  1. Zbudowanie modelu AI do wdrożenia procesu biznesowego (np. w gminie)

COMARCH S.A. (do wyboru)

  1. Sposoby/metody mierzenia ROI z wdrażania technologii AI w marketingu dla projektów z branży handlu detalicznego (retail) oraz paliwowej.
  2. Dynamiczne dostosowanie warstwy wizualnej aplikacji mobilnej w technologii Flutter przy użyciu sztucznej inteligencji

LUBELSKI RYNEK HURTOWY S.A.

  1. Spadek liczby wjazdów na teren Lubelskiego Rynku Hurtowego S.A.

LUXMED sp. z.o.o.

  1. Stworzenie i umieszczenie na stronie www Asystenta, który odpowie na podstawowe pytania dotyczące badań laboratoryjnych oraz kwestii udzielania świadczeń laboratoryjnych.

NOYEN Sp. z o.o.

  1. Analiza i optymalizacja przepływu detali produkcyjnych oraz handlowych w procesie produkcji maszyn w firmie Noyen

REGIONALNA DYREKCJA LASÓW PAŃSTWOWYCH w LUBLINIE (do wyboru)

  1. Wykonanie elektronicznego systemu zapisów na zajęcia edukacyjne dla nadleśnictw z terenu RDLP w Lublinie.
  2. Moduł Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją do Weryfikacji Autentyczności Faktur z Użyciem AI.
  3. Opracowanie kampanii / strategii komunikacyjnej w kanale Facebook, mającej na celu wzrost zaufania do grupy zawodowej leśników.
  4. Wykonanie wersji elektronicznej kwestionariusza oceny pracowniczej.

SCENDE SHOPING CENTRUM HANDLOWE

  1. „Community engagement point”
    Punkt/platforma promocji lokalnych organizacji społecznych z wykorzystaniem digital, który znajduje się w Centrum Handlowym, aby promować NGOs z Lublina, ich akcje i szerzyć informacje o ich działalności. Stworzenie platformy komunikacji i promocji dla NGOs, które są bardzo ważnym partnerem dla Skende Shoping w działaniach na rzecz lokalnej społeczności.

Lubelski Klub Biznesu

  1. Biznesowy Most Pokoleń – Jubileusz 25-lecia Lubelskiego Klubu Biznesu

 

 

fundusze.png

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
"
PL2022 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki LubelskiejPOWR.03.05.00-00-Z036/17