Nadbystrzycka 38, pokój 202
20-618 Lublin
tel.: (+48 81) 538 44 67
e-mail: wz.km@pollub.pl
Kierownik Katedry
dr hab. inż. Marcin Gąsior, prof. uczelni, pokój 208, tel. (81) 538 44 67, e-mail: m.gasior@pollub.pl
Sekretariat Katedry
mgr Agnieszka Zarzeczna, pokój 202, tel. (81) 538 44 67, e-mail: wz.km@pollub.pl a.zarzeczna@pollub.pl
Pracownicy Katedry
Zakład Komunikacji Marketingowej
Zakład Badań Konsumenckich
Pozostali pracownicy Katedry
Profil naukowy pracowników Katedry
dr inż. Agnieszka Bojanowska: CRM, zarządzanie relacjami z klientami, nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej, zachowania konsumenckie, neuromarketing, ekomarketing, marketing usług bankowych, marketing żywności, social media marketing
dr inż. Marta Cholewa-Wiktor: komunikacja marketingowa, komunikacja interpersonalna, wizerunek profesjonalny, marketing, zarządzanie zakładami opieki zdrowotnej
dr hab. inż. Marcin Gąsior, prof. uczelni: marketing, zachowanie konsumenta, informacje w procesie zakupowym, modelowanie zjawisk konsumenckich, metodologia badań marketingowych, badania marketingowe
mgr Paulina Jusiuk: zachowania konsumenckie, konsumencki proces decyzyjny, badania rynkowe dla różnorodnych obszarów działalności marketingowej przedsiębiorstw
mgr Agnieszka Laskowska: modele zachowań konsumenckich, e-commerce, wielopokoleniowość na rynku pracy, silver economy, marketing terytorialny, event marketing, bezpieczeństwo międzynarodowe, autoprezentacja, komunikacja interpersonalna
dr inż. Jan Laskowski: logistyka, zarządzanie bezpieczeństwem, bezpieczeństwo w lotnictwie, praktyczne zastosowania neuronauki, zarządzanie procesami
dr Magdalena Maciaszczyk: zachowania konsumentów na rynku, komunikacja marketingowa, nowe media, determinanty procesów decyzyjnych, marketing 5.0, CSR, CRM, przemysł 5.0
mgr inż. Radosław Piątek: przemysł i rynek motoryzacyjny, branding, zarządzanie jakością, zarządzanie strategiczne, działalność normalizacyjna
dr hab. inż. Magdalena Rzemieniak, prof. uczelni: public relations, wizerunek i tożsamość, komunikacja marketingowa i interpersonalna, marketing, wartości niematerialne w marketingu, wartości w marketingu i komunikacji
dr hab. inż. Łukasz Skowron, prof. uczelni: satysfakcja i lojalność klientów, motywacja i satysfakcja pracowników, zasoby niematerialne przedsiębiorstw, marketing relacyjny
prof. dr hab. inż. Stanisław Skowron: zarządzanie strategiczne, zarządzanie kapitałem intelektualnym w organizacji, zarządzanie zmianą i procesy restrukturyzacyjne, sieci organizacyjne, komunikacja marketingowa, zarządzanie marketingowe
mgr Agnieszka Sulimierska: grafika komputerowa i kreacja w marketingu, komunikacja wizualna, infografika jako skuteczne narzędzie współczesnej komunikacji marketingowej, ekomarketing ze szczególnym uwzględnieniem opakowań ekologicznych, neuromarketing w projektowaniu opakowań, marketing instytucji kultury, marketing terytorialny
dr hab. inż. Barbara Szymoniuk, prof. uczelni: zintegrowana komunikacja marketingowa, zrównoważona komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, marketing w gospodarce obiegu zamkniętego
dr inż. Joanna Wyrwisz: zintegrowana komunikacja marketingowa, zrównoważona komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, marketing w gospodarce obiegu zamkniętego, marketing specjalistyczny, nowe media w komunikacji marketingowej, content marketing, marka, branding
Publikacje pracowników Katedry - wykaz
Obszary działalności naukowej w Katedrze
Profil naukowy Katedry Marketingu jest reprezentowany poprzez zainteresowani naukowe jej pracowników:
Działalność dydaktyczna w Katedrze
Zajęcia dydaktyczne prowadzone są w następujących obszarach tematycznych:
Inne działania prowadzone w Katedrze
Koło Naukowe Pollub.My Marketing (opiekun: dr inż. Agnieszka Bojanowska)
Koło Naukowe Pollub.My Marketing zajmuje się szeroko pojętą działalnością związaną z marketingiem. Studenci nabierają umiejętności praktycznych przy organizowaniu i współorganizowaniu różnych eventów. Studenci z Koła uczestniczą też w Lubelskim Festiwalu Nauki oraz konferencjach naukowych. Organizują i biorą udział w spotkaniach z różnymi ekspertami ds. szeroko pojętej działalności marketingowej, np. z właścicielami i pracownikami agencji reklamowych.
Współpraca instytucjonalna z EkoLubelszczyzną (prezes dr hab. inż. Barbara Szymoniuk) EkoLubelszczyzna to organizacja grupująca producentów i sprzedawców produktów ekologicznych oraz osoby związane naukowo, a także zawodowo z aspektami ekologii.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
"PL2022 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Lubelskiej" POWR.03.05.00-00-Z036/17