Skład Wydziałowej Komisji ds. Jakości Kształcenia na Wydziale Zarządzania
Przewodnicząca Komisji:
dr Anna Walczyna, Pełnomocnik Dziekana ds. Jakości Kształcenia, Katedra Strategii i Projektowania Biznesu
Członkowie:
- dr inż. Jakub Bis, Katedra Ekonomii i Zarządzania Gospodarką
- dr inż. Katarzyna Czop, Katedra Organizacji Przedsiębiorstwa
- mgr Paulina Jusiuk, Katedra Marketingu
- dr Marta Juszczyk, Katedra Procesów Informacyjnych i Biznesowych
- dr Agnieszka Surowiec, Katedra Metod Ilościowych w Zarządzaniu
- mgr Jacek Tomaszewski, Katedra Zarządzania
- dr inż. Małgorzta Sosińska-Wit, Katedra Finansów i Rachunkowości
- Olga Szerszonowicz, Przedstawiciel studentów
Zadania Wydziałowej Komisji ds. Jakości Kształcenia określa Zarządzenie Rektora w sprawie Wewnętrznego Systemu Zapewniania Jakości Kształcenia w Politechnice Lubelskiej. Należą do nich:
- współuczestniczenie w tworzeniu i doskonaleniu Wewnętrznego Systemu Zapewniania Jakości Kształcenia;
- opiniowanie nowo projektowanych programów studiów pierwszego i drugiego stopnia, studiów podyplomowych, kursów dokształcających i szkoleń;
- opiniowanie zmian w programach studiów pierwszego i drugiego stopnia, studiów podyplomowych, kursów dokształcających i szkoleń;
- opiniowanie wniosków o zniesienie kierunków studiów pierwszego i drugiego stopnia, studiów podyplomowych, kursów dokształcających i szkoleń;
- przeprowadzanie zbiorczej oceny jakości kształcenia dla kierunków studiów prowadzonych w jednostce organizacyjnej;
- przedkładanie dziekanowi opinii i wniosków wynikających z analizy: opinii pracodawców, uzyskanych na podstawie informacji z rynku pracy, opinii absolwentów o przydatności nabytych, jak i brakujących elementów z zakresu wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych w programach studiów kierunków prowadzonych przez wydział; sprawozdań rocznych, przygotowanych przez rady programowe kierunków studiów prowadzonych przez wydział;
- analiza wyników studenckiej oceny działalności dydaktycznej nauczycieli akademickich realizujących zajęcia w danym semestrze oraz oceny prowadzonych przedmiotów, a także wyników oceny pracy dziekanatu;
- ocena programów studiów pod kątem całkowitego nakładu pracy studenta oraz możliwości osiągnięcia założonych efektów uczenia się;
- przeprowadzanie oceny organizacji procesu dydaktycznego oraz infrastruktury wykorzystywanej w procesie dydaktycznym realizowanym w wydziale;
- ocena systemu informacyjnego jednostki pod kątem kompletności i aktualności publikowanych informacji o procesie kształcenia i jego jakości;
- wdrażanie decyzji podjętych przez Uczelnianą Radę ds. Jakości Kształcenia;
- inicjowanie działań naprawczych związanych z podnoszeniem jakości kształcenia.