Strona GłównaPocztaBibliotekaIntranetKsiążka adresowa PL

Katedra Marketingu

Nadbystrzycka 38, pokój 202
20-618 Lublin
tel.: (+48 81) 538 44 67
e-mail: wz.km@pollub.pl

Kierownik Katedry

dr hab. inż. Marcin Gąsior, prof. uczelni, pokój 208, tel. (81) 538 44 67, e-mail: m.gasior@pollub.pl 

Sekretariat Katedry

mgr Agnieszka Zarzeczna, pokój 202, tel. (81) 538 44 67, e-mail: wz.km@pollub.pl      a.zarzeczna@pollub.pl


Pracownicy Katedry

Zakład Komunikacji Marketingowej

Zakład Badań Konsumenckich

Pozostali pracownicy Katedry


Profil naukowy pracowników Katedry

dr inż. Agnieszka Bojanowska: CRM, zarządzanie relacjami z klientami, nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej, zachowania konsumenckie, neuromarketing, ekomarketing, marketing usług bankowych, marketing żywności, social media marketing

dr inż. Marta Cholewa-Wiktor: komunikacja marketingowa, komunikacja interpersonalna, wizerunek profesjonalny, marketing, zarządzanie zakładami opieki zdrowotnej

dr hab. inż. Marcin Gąsior, prof. uczelni: marketing, zachowanie konsumenta, informacje w procesie zakupowym, modelowanie zjawisk konsumenckich, metodologia badań marketingowych, badania marketingowe

mgr Paulina Jusiuk: zachowania konsumenckie, konsumencki proces decyzyjny, badania rynkowe dla różnorodnych obszarów działalności marketingowej przedsiębiorstw

mgr Agnieszka Laskowska: modele zachowań konsumenckich, e-commerce, wielopokoleniowość na rynku pracy, silver economy, marketing terytorialny, event marketing, bezpieczeństwo międzynarodowe, autoprezentacja, komunikacja interpersonalna

dr inż. Jan Laskowski: logistyka, zarządzanie bezpieczeństwem, bezpieczeństwo w lotnictwie, praktyczne zastosowania neuronauki, zarządzanie procesami

dr Magdalena Maciaszczyk: zachowania konsumentów na rynku, komunikacja marketingowa, nowe media, determinanty procesów decyzyjnych, marketing 5.0, CSR, CRM, przemysł 5.0

mgr inż. Radosław Piątek: przemysł i rynek motoryzacyjny, branding, zarządzanie jakością, zarządzanie strategiczne, działalność normalizacyjna

dr hab. inż. Magdalena Rzemieniak, prof. uczelni: public relations, wizerunek i tożsamość, komunikacja marketingowa i interpersonalna, marketing, wartości niematerialne w marketingu, wartości w marketingu i komunikacji

dr hab. inż. Łukasz Skowron, prof. uczelni: satysfakcja i lojalność klientów, motywacja i satysfakcja pracowników, zasoby niematerialne przedsiębiorstw, marketing relacyjny

prof. dr hab. inż. Stanisław Skowron: zarządzanie strategiczne, zarządzanie kapitałem intelektualnym w organizacji, zarządzanie zmianą i procesy restrukturyzacyjne, sieci organizacyjne, komunikacja marketingowa, zarządzanie marketingowe

mgr Agnieszka Sulimierska: grafika komputerowa i kreacja w marketingu, komunikacja wizualna, infografika jako skuteczne narzędzie współczesnej komunikacji marketingowej, ekomarketing ze szczególnym uwzględnieniem opakowań ekologicznych, neuromarketing w projektowaniu opakowań, marketing instytucji kultury, marketing terytorialny

dr hab. inż. Barbara Szymoniuk, prof. uczelni: zintegrowana komunikacja marketingowa, zrównoważona komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, marketing w gospodarce obiegu zamkniętego

dr inż. Joanna Wyrwisz: zintegrowana komunikacja marketingowa, zrównoważona komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, marketing w gospodarce obiegu zamkniętego, marketing specjalistyczny, nowe media w komunikacji marketingowej, content marketing, marka, branding

Publikacje pracowników Katedry - wykaz


Obszary działalności naukowej w Katedrze

Profil naukowy Katedry Marketingu jest reprezentowany poprzez zainteresowani naukowe jej pracowników:

  • marketing i jego odmiany,
  • komunikacja marketingowa i jej instrumenty,
  • marka,
  • badania marketingowe,
  • badania satysfakcji, lojalności i motywacji,
  • zachowania konsumenckie,
  • wartości w marketingu i komunikacji.

Działalność dydaktyczna w Katedrze

Zajęcia dydaktyczne prowadzone są w następujących obszarach tematycznych: 

  • marketing,
  • marketing międzynarodowy, specjalistyczny, miast i regionów, organizacji non-profit, mediów społecznościowych,
  • badania marketingowe,
  • zachowania konsumenckie,
  • komunikacja marketingowa i jej instrumenty (PR, reklama i inne),
  • CRM,
  • zarządzanie marką,
  • grafika komputerowa i design marketing,
  • autoprezentacja, komunikacja interpersonalna,
  • techniki sprzedaży i negocjacje.

Inne działania prowadzone w Katedrze

Koło Naukowe Pollub.My Marketing (opiekun: dr inż. Agnieszka Bojanowska)

Koło Naukowe Pollub.My Marketing zajmuje się szeroko pojętą działalnością związaną z marketingiem. Studenci nabierają umiejętności praktycznych przy organizowaniu i współorganizowaniu różnych eventów. Studenci z Koła uczestniczą też w Lubelskim Festiwalu Nauki oraz konferencjach naukowych. Organizują i biorą udział w spotkaniach z różnymi ekspertami ds. szeroko pojętej działalności marketingowej, np. z właścicielami i pracownikami agencji reklamowych.

Współpraca instytucjonalna z EkoLubelszczyzną (prezes dr hab. inż. Barbara Szymoniuk) EkoLubelszczyzna to organizacja grupująca producentów i sprzedawców produktów ekologicznych oraz osoby związane naukowo, a także zawodowo z aspektami ekologii.

fundusze.png

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
"
PL2022 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki LubelskiejPOWR.03.05.00-00-Z036/17